Tässä kuvia mitä olemme koulussa tehneet!
| Pitihän autoon saada asentajakillan rekkari! |
| Sitten aloitettiin hiomaan fiestaa että saadaan upea maalipinta. Asentajakillan oppilaan pääsivät maali puolelle kokeilemaan maalarin alaakin. |
| Maalausvälineet! Ruskut ja värit! |
| Maalauskammioissa pikaisessa teippauksessa ja odottaa pohjamaalia. |
| Opettajamme pääsi vetämään maalari opettajan kanssa pohjamaalia! kuva otettu juuri maalauksen jälkeen siksi näyttää märältä.. |
| Fiesta alkaa saamaan väriä pintaan! opettajamme päättivät laittaa autoon myös efekti värejä! |
![]() |
| Maalauksesta tullut fiesta! |
![]() |
| Nosturilla Fiestaan laitettiin pohjapanssaria ja pakoputkea kiinni. |
http://asentajakilta.wikispaces.com/
http://www.hotrod-rockshow.com/



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti